با فوم تزریقی اسپری دیگر نگران قطعی گاز نباشید

ممکن است به نظر برسد که این فرآیند باعث ایجاد آشفتگی بزرگی در خانه شما می شود، اما در واقع،  فوم تزریقی اسپری را می توان از بیرون نصب کرد.

این بدان معنی است که نیازی به خراب کردن دیوارهای خشک نیست.عایق قدیمی در دیوارها، مانند فایبرگلاس، قبل از نصب نیازی به برداشتن ندارد.

اکنون، اگر سلولز در دیوارها وجود داشته باشد، خدمه احتمالاً قبل از تزریق فوم، تا آنجایی که ممکن است سلولز را حذف می کنند.

این کار برای اطمینان از اینکه فوم تزریقی تمام گوشه ها و سوراخ های دیوار را پر می کند انجام می شود.

خانه‌ای که دارای روکش آلومینیومی یا وینیل است، نیاز دارد که یک قطعه از نمای سایدینگ از اطراف خانه برداشته شود تا بتوان در هر حفره گل میخ سوراخی ایجاد کرد.

فوم تزریق در تریلر مخلوط می شود و از طریق یک شلنگ با نازل به بیرون می رود. نازل در داخل سوراخ قرار می گیرد تا فوم را بتوان داخل حفره پمپ کرد.

هنگامی که عایق فوم به هر حفره گل میخ تزریق می شود، سوراخ ها با یک پلاگین استایروفوم پر شده و سایدینگ جایگزین می شود.

اکثر فوم های اسپری زمانی ساخته می شوند که دو مایع با هم ترکیب می شوند و باعث ایجاد یک واکنش شیمیایی برای تشکیل فوم پلی اورتان می شود.

فوم

این دو مایع از دو درام یا ظرف مختلف با برچسب سمت “A” و “B” به دست می آیند.سمت “A” سیستم فوم اسپری معمولا از متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات و متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات پلیمری تشکیل شده است.

سمت “B” ترکیبی از پلی ال ها، کاتالیزورها، عامل دمنده، بازدارنده شعله و سورفکتانت ها است.

روش حذف عایق فوم اسپری از روی پوست بستگی به مرطوب یا خشک بودن فوم دارد. در صورت خشک شدن، عایق را می توان با استفاده از استون از روی پوست پاک کرد.

اگر نیاز به پر کردن برخی از ترک های خانه خود دارید، عایق فوم گزینه بسیار خوبی است. با انبساط متناسب با ناحیه عمل می کند، به سرعت سفت می شود و از هوا و مواد نامطلوب جلوگیری می کند.

فوم اسپری خیلی سریع به پوست می‌چسبد، و در حالی که معمولاً در مقادیر کم هیچ آسیبی ندارد، اما مقابله با آن می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. می توانید فوم اسپری خشک نشده را حذف کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.