با فوم عایق بازتابنده خودرو می توان خودرو خود را ازتش سوزی ایمن کنید

فوم عایق صدا یا همان فوم عایق بازتابنده خودرو  برای خودرو بسیار مهم است زیرا می خواهیم از امواج ایستاده در خودرو جلوگیری کنیم.

هنگامی که موج ایستاده رخ می دهد بر پاسخ فرکانسی خودروهای شنود و ضبط تأثیر می گذارد.

علاوه بر این با استفاده از عایق صدا مناسب می‌توانیم صدا را در خودرو جذب یا پخش کنیم تا از پژواک فلاتر جلوگیری کنیم.

عایق صدا به سادگی فرآیند متوقف کردن صدا در ورود یا خروج از خودرو است. تأثیری بر نحوه جذب و انتشار صدا در خود خودرو ندارد، که تعیین‌کننده‌های کلیدی نحوه صدای آهنگ ضبط‌شده هنگام گوش دادن است.

فوم

مهمترین مزایای پلی پروپیلن فوم شده این است که پردازش آن توسط قالب گیری فشرده آسان است.

عناصر ارتعاش در خودرویی که از این ماده تولید می شود تقریباً به هر شکلی در می آیند و در مکان های صعب العبور قرار می گیرند و در فضای ارزشمند صرفه جویی می کنند.

یک مثال خوب می تواند قسمت داخلی صندوق عقب باشد که معمولاً قسمتی برای ابزار تعمیر مانند چرخ یدکی، جک یا آچار چرخ در نظر گرفته شده است.

مواد اپی برای سال‌ها نه تنها برای تولید تشک‌های عایق صوتی خودرو، بلکه برای تولید جعبه‌های ابزار در داخل چرخ یدکی یا انواع محفظه‌های ذخیره‌سازی که امکان توسعه عملکردی فرورفتگی‌ها را فراهم می‌کنند، استفاده می‌شود.

عنصر دیگری که عایق صدا نیست، درهای خودرو هستند که فضاهای خالی با شکل نامنظم، آرماتورها و مکانیزم های الکترونیکی برای باز کردن پنجره ها یا برق رسانی به بلندگوها را پنهان می کنند.

فوم های عایق صوتی اپی با شکل های جداگانه تنظیم شده در چنین کاربردهایی بسیار مفید خواهند بود.

خواص آکوستیک عالی این ماده باعث می شود تا به طور موثر وزوز، تلق و به اصطلاح اثر درب حلبی را از بین ببرید.

پوشاندن فضاهای باز با این ماده بسیار الاستیک و جاذب ارتعاش نه تنها راحتی آکوستیک را بهبود می بخشد بلکه از مسافران در صورت برخورد جانبی محافظت می کند.

مواد فوم منعطف همچنین عایق صوتی سقف خودرو را از نظر اقتصادی ممکن می‌سازد. اجزاء را می توان به راحتی با شکل سربرگ تطبیق داد تا یک روکش کلاس بالا بهینه شود.

ایق صدا به سادگی فرآیند متوقف کردن صدا در ورود یا خروج از خودرو است. تأثیری بر نحوه جذب و انتشار صدا در خود خودرو ندارد که تعیین‌کننده‌های کلیدی نحوه صدای آهنگ ضبط‌شده هنگام گوش دادن است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.