خشک کردن گیاهان و استفاده آن

گیاهانی هستند که غلظت بیشتری از روغن های فرار دارند مانند پونه کوهی، مرزنجوش، آویشن، مریم گلی، سبزی خشک خانگی 1401 و رزماری و گیاهانی دیگر که غلظت کمتری دارند شامل ریحان، ترخون، نعناع، ​​جعفری، شوید و کرفس می شوند، وقتی گیاهی را خشک می‌کنید زمانی که روغن‌های فرار را کنترل می‌کنید طعم‌های گیاه متمرکزتر می‌شوند به همین دلیل است که هنگام جایگزین در دستور غذا، همیشه از گیاهان خشک بیشتر از تازه استفاده می کنید، همچنین برای شما منطقی ممکنه باشد، گیاهانی که روغن‌های فرار بیشتری در آن‌ وجود دارد طعم‌دهنده‌ تر و طولانی‌ تر از گیاهان فاقد روغن بودهو طعم خود را حفظ می‌کنند، بنابراین گیاهان صمغی در مقایسه با گیاهان خوب، طعم بیشتری خواهند داشت و مزه آن برای مدت طولانی تری حفظ خواهد شد، من هرگز دوست ندارم از گیاهان خشک شده مثل در فروشگاه استفاده کنم زیرا ریحان و ترخون هگونه افزودنی را از خود عبور می دهند اما شوید، جعفری و کرفس فاقد هر گونه جوهر از همتای تازه خود بوده و کمی از طبیعت لطیف تازه خود را ارائه می دهند، بهترین زمان برای برداشت و خشک کردن گیاهان فصول سرما است در آن محیط با تابستان گرم و مرطوب به خوبی خشک می شوند، اما اگر در داخل خانه خود سبزی خشک کیلویی خشک کنید زمان سال اهمیتی ندارد زیرا دمای خانه شما کنترل می شود. من یک ایوان 3 فصلی دارم که قبل از دمای انجماد عالی کار می کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نعناع خشک شده

چگونه گیاهان را خشک کنیم

1-در صورت امکان سبزی ها را با مقداری ساقه متصل کنید، مانند یک دسته گل

2-تمام زباله ها مانند برگ ها، شاخه ها یا علف های هرز را جدا کنید زیرا ممکن است بعد از خشک شدن خیلی شبیه گیاهان شما شوند.

3-آن ها را به صورت دسته هایی جمع کنید که فضای کمی بین گیاهان باقی بماند.

4-ساقه ها را با ریسمان یا نخ کافی ببندید تا بتوانید دسته سبزی را آویزان کنید.

5-گیاهان را در صورت نیاز بشویید زیرا پوشش دهنده زمین مانند پونه کوهی و آویشن و نعناع خشک در خاک افتاده اند و حشرات و زباله های زیادی در آنها وجود دارد. گیاهانی مانند مریم گلی یا ریحان می توانند در بالای زمین رشد کرده و بسیار تمیز باشند و تا زمانی که گیاهان خود را با حشره کش سمپاشی نکرده باشید ممکن است قبل از شستن آنها از بین ببرید.

6-دسته های سبزی را در جای خشک و خنک آویزان کنیدو برای جریان هوا به فضایی مشخص بین هر دسته نیاز دارید، بنابراین بیش از حد شلوغ نکنید.

7-پس از خشک شدن به سادگی برگ ها در شیشه ای با درب محکم قرار دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.