در ساخت صابون مایع دستشویی از شیر منجمد استفاه می کنند که باعث کاهش روند پیری پوست می شود

در ادامه با انواع صابون های گیاهی با خواص آن آشنا شوید:
برای تهیه این صابون مایع دستشویی به جای آب از شیر منجمد استفاده می شود و زمان باقیمانده صابون نسبت به سایر صابون های دستی بسیار بیشتر است.

این صابون با خاصیت مرطوب کنندگی عالی، افزایش سلامت و شادابی پوست، سفید کننده، جوان کننده، درمان مشکلات پوستی مانند اگزما، پسوریازیس و آکنه، دارای ویتامین E برای درمان عیوب پوست، احیای پوست خشک و پیشگیری از اگزما می باشد.

جینسینگ با آنتی اکسیدان های قوی، آرژنین و پلی استایرن در کاهش روند پیری و از بین بردن رادیکال های آزاد در پوست، از بین بردن شوره و خارش پوست سر، تقویت مو و رفع التهاب پوست سر راه بسیار موثری است.

این صابون یک ضد لک، ضد آکنه و نرم کننده عالی برای انواع پوست است.

صابون

صابون شی باتر پوست را مرطوب می کند، چین و چروک را کاهش می دهد، پوست را جوان می کند، سلولیت را درمان می کند، مرطوب کننده، خشکی و ترک خوردگی است.

یکی دیگر از صابون های طبیعی با عسل و جو می توان از آن به عنوان تنظیم کننده چربی پوست برای پوست های مختلط و چرب نام برد، حاوی روی، مرطوب کننده، حاوی ویتامین، رفع چین و چروک است.

از خواص منحصر به فرد این صابون، تمام آنچه می توان گفت هنوز کم است.

وجود زغال فعال در این صابون آن را به یک پاک کننده عالی، تنظیم کننده چربی پوست، پاک کننده منافذ باز، لایه بردار، ضد آکنه و ضد عفونی کننده تبدیل کرده است.

این صابون برای پوست های چرب و مختلط توصیه می شود.

بذر کتان منبع غنی از اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 است و از این رو در تسکین التهاب پوست موثر است و می تواند به عنوان یک عامل ضد التهاب استفاده شود. تاثیر این اسیدهای چرب در بهبود بافت، بهبود زخم و تسکین پوست ایده آل است.

همچنین وجود اسید آلفا لینولئیک در دانه کتان یکی از مفیدترین چربی ها برای پوست و مو است.

وجود ویتامین B در این صابون از خشکی پوست جلوگیری می کند و در بهبود اگزما بسیار موثر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.