گیاهان خشک در مقابل تازه

اگر می‌خواهید غذاهای سالم را در رژیم غذایی خود بگنجانید، اولین فکر شما ممکن است هرچه تازه‌تر، بهتر باشد در حالی که این یک قانون عالی برای رعایت بسیاری از غذاها است، اما وقتی صحبت از گیاهان به میان می آید، بسته به دستور غذا، گیاهان تازه ممکن است همیشه بهترین انتخاب برای پخت و پز در خانه نباشند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مگر اینکه باغی داشته باشید که در آن گیاهان تازه پرورش می دهید، خرید آنها از خواربار فروشی ممکن است ناراحت کننده باشد. و اگر آنها را تازه خریداری می کنید، باید آنها را به درستی نگهداری کنید تا زود خراب نشوند. در حالی که هیچ چیز کاملاً شبیه گیاهان تازه نیست، دستور العمل های مختلفی وجود دارد که در آنها گیاهان خشک می توانند طعم منحصر به فرد خود را ببخشند. برای کمک به درک بهتر تفاوت‌های بین هر دو و زمان استفاده از هر کدام، ما این راهنما را ایجاد کرده‌ایم که گیاهان خشک شده را با گیاهان تازه مقایسه می‌کند. به پیمایش ادامه دهید تا بیشتر در مورد این مواد طعم دهنده کشف کنید

به عبارت ساده تر، گیاهان خشک شده گیاهانی هستند که به طور عمدی خشک شده اند تا طعم آنها حفظ شود و گیاهی پایدار در قفسه ایجاد شود که برای مدت طولانی تری دوام می آورد، گیاهانی که اخیراً خشک شده اند معمولاً طعم قوی تری دارند به این معنی که می توانید کمتر از آنها برای رسیدن به نتیجه مشابه استفاده کنید. اگر گیاهان خشکی را خریداری می کنید که فاقد طعم هستند، ممکن است ارزش بررسی زمان بسته بندی آنها را داشته باشد. گیاهان خشکی که بیش از یک سال در قفسه نشسته اند طعم خود را از دست می دهند و قوی نیستند.

زمان استفاده از گیاهان خشک

قاعده کلی این است که اگر بیش از چند دقیقه غذا را روی اجاق می‌پزید، بهتر است از سبزی‌های خشک استفاده کنید. در حالی که می توانید از گیاهان تازه استفاده کنید، پس از پختن آنها به مدت 10 دقیقه یا بیشتر، روغن های طبیعی که مزه تازه ای به گیاهان می دهند آزاد می شوند. این بدان معنی است که حتی اگر از گیاهان تازه استفاده شود، تأثیر مشابه گیاهان خشک را خواهند داشت. در دستور العمل های اجاق گاز، گیاهان خشک معمولاً یکسان یا بهتر از گیاهان تازه عمل می کنند. به علاوه، شما حتی ممکن است مقداری پول پس انداز کنید!

زمان استفاده از گیاهان خشک

هنگامی که سبزی های خشک را به یک غذای اجاق گاز اضافه می کنید، بهتر است آنها را در طول پخت به دستور غذا اضافه کنید. انجام این کار به آنها زمان می دهد تا طعم آنها به کل غذا تزریق شود. اگر سبزی های خشک را بعداً در فرآیند پخت اضافه کنید، طعم آنها چندان قوی نخواهد بود. هنگام انتخاب گیاهان برای خرید خشک، شایان ذکر است که برخی از گیاهان خشک شده طعم خود را بهتر از سایرین حفظ می کنند. تعدادی از گیاهان خشک مورد علاقه ما عبارتند از:

مرزنجوش
پونه کوهی
آویشن
رزماری
برگ بو
برگ کاری
دانه رازیانه
هنگامی که در دمای اتاق، در مکانی خشک و تاریک نگهداری می شود، گیاهان خشک برای مدت طولانی باقی می مانند. با این حال، آنها تاریخ انقضا دارند. با گذشت زمان گیاهان خشک شده قدرت خود را از دست می دهند و باید ظرف یک سال پس از خرید استفاده شوند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.