گیاهان خشک نسبت به تازه

من طرفدار زیادی از گیاهان تازه هستم، و از آنها در اواخر بهار و تابستان به تعداد انگشت شمار استفاده می کنم. سالاد، پاستا، ریزوتو، پیتزا همگی از دوش آزادانه گیاهانی که تازه چیده شده اند سود می برند. آنها یک انفجار شگفت انگیز، معطر، و، خوب، گیاهی حیات را به اشیا می دهند. من می دانم که همه افراد باغ گیاهی ندارند که به راحتی رشد کنند. اما ناامید نشوید، زیرا تعدادی از برنامه ها در آشپزخانه وجود دارد که برای موارد خشک شده فریاد می زنند، واضح ترین چیز از دست دادن تمام آب در برگ ها است. این طعم را به حدی متمرکز می کند که بسیاری احساس می کنند دو برابر مقدار تازه برابر با خشک است. اما قدرت و خشکی تنها تغییرات نیستند. طعم بسیار تیره تر و عمیق تر است. و آن طعم سبز روشن “علفی” به طور قابل توجهی خاموش است. یک راه آسان برای یادگیری این است که یک گیاه تازه را خرد کنید، آن را بو کنید، و مقداری از نسخه خشک شده را در کف دست خود بمالید و آن را بو کنید. تفاوت ها کاملاً آشکار خواهد شد. همچنین می توانید هر دو را با مقداری پنیر خامه ای مخلوط کرده و میل کنید، زمانی که گیاهان تازه در باغ نیستند و در خواربارفروشی گران هستند، به راحتی می توان گیاهان خشک را به پایان زمستان منتقل کرد. اما من کاملاً معتقدم که در طول سال مواقعی وجود دارد که خشک کردن بهترین گزینه است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

7 پیشنهاد برای سبزی خشک

اگر بخواهم یک پیتزا پپرونی خوب و قدیمی درست کنم، سس گوجه فرنگی باید با پونه کوهی خشک طعم دار شود. تازه فقط طعم خوبی ندارد.
یک سالاد یونانی نیز طعم و مزه خوبی ندارد مگر اینکه از پونه کوهی خشک استفاده کنید.
هر خورشتی که مدت طولانی بپزد آویشن خشک شده را صدا می کند.
اگر بخواهم سفری ارزان به جنوب فرانسه داشته باشم، فوراً کمی از هربس دو پروونس خشک شده مرا به آنجا می برد!
اگرچه از نظر فنی گیاهی نیست، اما من همیشه با استفاده از فلفل دلمه ای خشک، فلفل شمشیری رنگی پودر شده و پونه کوهی خشک، ترکیب خود را برای فلفل درست می کنم.
سینه‌های مرغی که در یک سس خامه‌ای زیبا می‌جوشند را می‌توان با ترخون خشک و تازه بسیار عالی‌تر کرد.
و، مبادا فراموش کنیم، برگ بو خشک شده – راز بسیاری از غذاهای بسیار طعم‌دار.

7 پیشنهاد برای سبزی خشک

سبزیجات خشک

آیا برخی از گیاهان وجود دارند که با خشک شدن بیشتر چیزی که ما در مورد آنها دوست داریم از دست می دهند؟ البته. من طرفدار زیادی از ریحان، جعفری یا پیازچه خشک نیستم. اما بیشتر دیگران آنقدر طعم و مزه به مهمانی می دهند که معتقدم زمان آن رسیده که دوباره آنها را در آغوش بگیرم.

ایده های بالا واقعاً شروع هستند. اجازه ندهید کسی شما را متقاعد کند که گیاهان خشک فرزند ناتنی آشپزخانه هستند. نه، آنها به هیچ وجه شبیه گیاهان تازه نیستند و این بخشی از زیبایی و جذابیت آنهاست. شما فقط باید بدانید که چه زمانی و چگونه از آنها و صادرات گل محمدی استفاده کنید، و آنها به شما خدمات خوبی خواهند داد. و اگر اتفاقاً باغ دارید … گیاهان  دوست دارند بریده شوند، پس دائماً آنها را ببرید و آنهایی را که به آنها نیاز ندارید بلافاصله خشک کنید. فضل تابستان در تمام طول سال با شما خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.