لپه زرد اذر شهر حافظه کودکی را بازگردانند

مطالعات علمی در مقیاس بزرگ می گوید که حبوبات و  لپه زرد اذر شهر برای سلامت انسان مدرن بسیار مهم هستند، آنها به طور قانع کننده ای ثابت کرده اند که مصرف منظم حبوبات با طول عمر همراه است.

یکی از این مطالعات بر روی افراد مسن، که چندین کشور توسعه یافته از جمله ژاپن، سوئد، استرالیا و یونان را تحت پوشش قرار داد، نشان داد که حبوبات مهمترین عامل پیش‌بینی کننده بقای دوران سالمندی هستند.

با کاهش 8 درصدی خطر مرگ بر اساس یک افزایش دیگر. روزانه 20 گرم حبوبات. در کاستاریکا، 4000 مرد ردیابی شدندظرف 10 سال نیمی از آنها حمله قلبی قبلی داشته اند.

و نیمی دیگر نه، و محققان دریافتند که یک وعده لوبیا در روز خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را تا 38 درصد در مقایسه با افرادی که کمتر از یک بار در ماه لوبیا می خورند، کاهش می دهد.

لپه

مطالعه دیگری روی بیش از 10000 اروپایی مبتلا به دیابت نوع 2 نشان داد که مصرف زیاد حبوبات با کاهش خطر مرگ در یک دوره 9 ساله مطالعه مرتبط است.این مطالعات تنها نوک کوه یخ مجموعه بزرگ و قوی شواهدی است.

که همه به یک نتیجه اشاره دارندحبوبات پایه اصلی رژیم های غذایی طولانی مدت هستند.لوبیا و سایر حبوبات منابع عالی مواد مغذی و ترکیبات ضد التهابی هستند.

لوبیا، نخود، عدس، نخود و بادام زمینی سرشار از فیبر هستند که اثر ضد التهابی قوی دارد و میکرو فلور روده را به خوبی تغذیه می کند. بسته به تنوع، فقط نصف فنجان لوبیا پخته شده حاوی چهار تا نه گرم فیبر است.

این ترکیبات گیاهی که گاهی به آن فیتواستروژن نیز گفته می شود، منحصر به حبوباتی مانند سویا است. علیرغم شهرت نامناسب آنها، تصور می شود که آنها در برابر سرطان های ناشی از هورمون محافظت می کنند.

احتمالاً با مسدود کردن گیرنده های سلولی برای استروژن زیست فعال انسانی. این خانواده بزرگ از مواد مغذی گیاهی به بسیاری از میوه ها و سبزیجات رنگ شاداب می بخشد و دارای اثرات آنتی اکسیدانی قوی است.

پوست لوبیا سیاه، لوبیا قرمز و انواع لوبیا قهوه ای منبع غلیظی هستند.آنتوسیانین ها اینها زیرگروهی از فلاونوئیدها هستند که مسئول رنگ های قرمز، آبی و بنفش میوه ها و سبزیجات غنی از مواد مغذی هستند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.