مردی کشمش و فشار خون را مانع پیشرفت درسی دخترش می داند

کشمش یک ماده غذایی ترمیم کننده و نشاط آور است زیرا کشمش و فشار خون انرژی و مقادیر بالایی از ویتامین ها و مواد معدنی را تامین می کند.

آنها سرشار از ویتامین های گروه B، منیزیم و کلسیم هستند که آنها را در شرایطی که خستگی جسمی، خستگی یا استرس وجود دارد بسیار مفید است.

به دلیل دارا بودن فسفر، برای رژیم غذایی دانش‌آموزان، دوران سالمندی و به‌عنوان داروی پیشگیری از کاهش حافظه نیز مناسب هستند.

کشمش همچنین منبع فلاونوئیدها از جمله میریستین با خواص التهابی و آنتی اکسیدانی است. مطالعات علمی نشان می دهد که میریستین ممکن است در برابر بیماری آلزایمر محافظت کند.

کشمش برای درمان یبوست:
کشمش به دلیل داشتن مقدار زیادی فروکتوز، اسیدهای آلی (اسید تارتاریک، اسید مالیک، اسید سینامیک) و مواد پکتین که به پاکسازی روده و تشکیل مدفوع حجیم کمک می کند.

به دلیل خاصیت ملین ملایم خود مورد توجه قرار گرفته است. آنها هم به دلیل طعم مطبوع و هم از نظر اثرات ملایم، غذای مناسبی برای مبتلایان به یبوست هستند.

کشمش

کشمش همچنین اسید لیتوکولیک و اسید دئوکسی لیتوکولیک را کاهش می دهد، بنابراین از سرطان روده بزرگ جلوگیری می کند.

کشمش غذای خوبی برای چشم است:
کشمش حاوی مواد مغذی گیاهی است که برای محافظت از سلامت چشم بسیار کافی است. در این میان محتوای کاروتنوئیدها، ویتامین E، لوتئین، روتین، رسوراترول و زآگزانتین برجسته است.

خواص آنتی اکسیدانی آنها از چشم ها در برابر آسیب های ناشی از اکسیداسیون محافظت می کند، گردش خون را بهبود می بخشد و تغذیه بهتری برای مویرگ های چشم فراهم می کند.

کشمش غذای بسیار مناسبی برای خستگی چشم، شب کوری، گلوکوم و آب مروارید است. کشمش را به غذاهای خود اضافه کنید، آن را برای دسر یا میان وعده چند بار در هفته مصرف کنید. این به جلوگیری از آسیب چشم کمک می کند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.