گیاهان و ادویه

جمع آوری یک مجموعه گیاهی و ادویه خشک شده مناسب زمان می برد، اما یک کمد مجهز واقعاً چیز مفیدی است. ترکیب مناسب به این معنی است که کاری ها اصیل هستند، سوپ های تایلندی بی نظیر هستند، تاگین ها لذیذ هستند و کیک ها استثنایی هستند، به گیاهان و ادویه هایی که همیشه غذاها را زنده می کنند نگاه کنید.

نکات ذخیره سازی

با نگهداری گیاهان و ادویه جات ترشی جات در ظروف شیشه ای دربسته به دور از گرما و نور، به مجموعه خود عشقی را که شایسته آن است نشان دهید. اگر می توانید مقدار کمی بخرید، زیرا بعد از یک سال یا بیشتر از بین می روند.

نکات آشپزی

گیاهان خشک و ادویه جات ترشی جات مانند سبزی خشک خانگی 1401 را می توان به جای نمک برای بهبود ظروف استفاده کرد و معمولاً (البته نه همیشه) می توانند جایگزین انواع تازه شوند – هر قاشق غذاخوری تازه را با 1 قاشق چای خوری خشک شده جایگزین کنید. هنگام پختن گیاهان، اگر در دستور پخت بدون پختن مانند سس هستند، آن ها را به روغن یا آب اضافه کنید و بگذارید 15 دقیقه بماند تا آب شود. اگر در خورش ها و سس ها می جوشند آنها را خشک اضافه کنید. هنگام پختن ادویه ها، ابتدا ادویه ها را خشک کرده و عطرهای خوشبو را آزاد می کند.

سبزی خشک

شوید خشک

برگ بو

درختان بو که متعلق به خانواده لورل هستند، به راحتی رشد می کنند و برگ ها را در خانه خشک می کنند، یا برگ بو را به راحتی از سوپرمارکت ها تهیه می کنند. به سراغ برگ‌های با کیفیت خوب و بدون لک بروید و برای طعم دادن به خورش‌ها، سوپ‌ها، سس‌ها، کباب کردن گوشت یا دم‌کردن دوفینوز سیب‌زمینی، کاستارد یا پودینگ برنج با رنگ‌های گیاهی ملایم استفاده کنید. قبل از غذا بردارید.

ادویه فلفل قرمز

اگر آن را داغ دوست دارید، کاین حتما باید داشته باشید. بسیار تندتر از پاپریکا، مطمئناً کمتر با این ادویه تند بیشتر است یک خرج کردن مفید است. آن را به صورت پودر یا پوسته در غذاهای آمریکای جنوبی خواهید یافت تعجبی ندارد، زیرا فلفل از اینجا می آید پخت و پز کریول، به خصوص سس های تند از منطقه لوئیزیانا، و همچنین دستور العمل های آسیایی و هندی

ادویه فلفل قرمز

پودر کاری

درست کردن کاری در خانه بسیار مفید است، به خصوص اگر از ادویه جات مانند نعناع خشک و سبزی خشک کیلویی مناسب استفاده کنید و آنها را به صورت خشک برشته کنید تا یک غذای طعمی معتبر داشته باشید. کاری بسیار متفاوت استحتی این کلمه یک کلمه انگلیسی است و در هند استفاده نمی شود اما به عنوان یک قاعده کلی ادویه های خشک پایه عبارتند از پودر چیلی، دانه یا پودر گشنیز، دانه یا پودر زیره، گارام ماسالا، زردچوبه که همه در اینجا مشخص می شوند. دارچین، هل و شنبلیله نیز اغلب اضافه می شود، می‌توانید از پودر کاری به عنوان جایگزینی برای مخلوط تازه آسیاب شده استفاده کنید، اما در هند استفاده نمی‌شود، بنابراین می‌توانید یک نسخه غربی درست کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.