ادویه سبزی خشک

گنجاندن گیاهان و ادویه‌ها در غذاهایتان طعم را افزایش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا روی سالادها، سوپ‌ها، پیش‌غذاها و خوراکی‌های معمولی چرخش‌های منحصربه‌فردی داشته باشید. با این حال، استفاده بهینه از گیاهان و ادویه جات ترشی جات مستلزم این است که بدانید کدام گیاهان برای آشپزی شما تازه یا خشک شده بهتر هستند و چگونه از گیاهان تازه به خشک و از ادویه های کامل به ادویه های آسیاب شده تغییر دهید. ما راهنمای زیر را ایجاد کرده‌ایم تا بتوانید گیاهان و ادویه‌ها را به درستی تبدیل کنید و بهترین انتخاب را بین گیاهان تازه یا خشک و ادویه‌های کامل یا آسیاب شده برای ظروف و کابینت آشپزخانه خود انتخاب کنید.

گیاهان تازه در مقابل گیاهان خشک

گیاهانی که تازه بهتر بوده اند زیرا شامل گیاهان نرم، لطیف و برگ دار مانند ریحان و گشنیز و اسفناج کوهی است. از سوی دیگر، گیاهان چوبی مانند پونه کوهی، سبزی خشک خانگی 1401 و رزماری، زمانی که خشک شوند، طعم فوق‌العاده‌ای می‌دهند. در زیر راهنمایی وجود دارد که نشان می دهد کدام نوع از گیاهان تازه یا خشک شده بهتر هستند و نکاتی برای استفاده از هر کدام وجود دارد، شما به راحتی می توانید از اکثر گیاهان به دو صورت تازه و خشک استفاده کنید. در حالی که برخی از گیاهان ممکن است تازه یا خشک بهتر باشند، اما هر دو شکل با اضافه کردن درست به غذاهای شما طعم و مزه خواهند داشت.

ادویه جات کامل در مقابل ادویه جات ترشی جات

ادویه های آسیاب شده به مرور زمان قدرت خود را از دست می دهند. از طرف دیگر، می‌توانید ادویه‌ها را درست در زمانی که به آن‌ها نیاز دارید، آسیاب کنید و ادویه‌های تازه آسیاب شده و طعم قوی‌تری به شما بدهد. ادویه جات ترشی جات تازه ترین و قوی ترین طعم خود را بلافاصله پس از آسیاب شدن نعناع خشک دارند، بنابراین نگه داشتن ادویه جات کامل می تواند به غذاهای خوش طعم تر منجر شود، برخلاف گیاهان، بیشتر ادویه‌ها و سبزی خشک کیلویی را در فروشگاه می‌بینید که از قبل خشک شده‌اند، زیرا از ریشه، ساقه، دانه، میوه، گل یا پوست درخت یا گیاه می‌آیند. گیاهان معمولاً از قسمت سبز و برگدار گیاه می آیند.

نعناع خشک شده

 

چگونه ادویه جات کامل را به زمین تبدیل کنیم

بیشتر ادویه ها را به صورت پودر پیدا خواهید کرد، اما سهم عادلانه ای را می توان به شکل کامل و در خانه آسیاب کرد. اگر در یک دستور غذا به ادویه‌های آسیاب شده نیاز دارید و ادویه‌های کامل در دسترس دارید، راهنمای زیر را دنبال کنید تا بدانید چه مقدار ادویه کامل باید آسیاب کنید، در حالی که برخی افراد ممکن است تخمین بزنند، دانستن اندازه گیری های دقیق ارزشمند است. به این ترتیب، از آسیاب بیش از حد ادویه جات خود جلوگیری می کنید و می توانید آنها را برای آسیاب کردن ادویه های تازه برای خلاقیت های آشپزی آینده حفظ کنید.