با فریم عینک طبی مردانه 2021 چهره خود را زیباتر کنید

بسیاری از مردم به اشتباه معتقدند که استفاده از عینک می تواند بینایی شما را بدتر میکند یا زیبایی شما را تحت تاثیر قرار دهد که در این شرایط شما میتوانید با استفاده از فریم عینک طبی مردانه 2021 بر زیبایی چهره خود بیفزایید و از این باور غلط دوری کنید.

برخی بر این باورند چشمان شما وقتی به عینک تکیه میکند، ماهیچه هایی که باعث تمرکز لنز شما می شوند آتروفی می شوند و بینایی شما سریعتر بدتر می شود. برخی دیگر بر این باورند که استفاده از عینک های تجویزی اشتباه می تواند به بینایی شما آسیب برساند. هر دوی این باورها نادرست است.

هر گونه مشکل بینایی باعث می شود که بینایی شما تار یا دو برابر شود، همچنین ممکن است دچار خستگی چشم یا سردرد شوید. و ممکن است متوجه شوید که بر زندگی روزمره و فعالیت‌هایی مانند رانندگی، مطالعه، استفاده از رایانه یا لذت بردن از سرگرمی‌های مورد علاقه‌تان تأثیر می‌گذارد.

نزدیک بینی یا دور بینی یکی از شایع ترین عیوب انکساری است و معمولا از دوران کودکی شروع می شود. پیرچشمی یا دوربینی وابسته به سن، اکثر افراد میانسال را بعد از ۴۰ سالگی تحت تاثیر قرار می دهد.

دو تصور غلط رایج در مورد عینک وجود دارد که باید رفع شود. اینکه استفاده از عینک چشم را ضعیف نمی کند.
برخی از افراد احساس می کنند که “فشار دادن” چشم ها برای تمرکز بدون کمک باعث تقویت عضلات اطراف کره چشم می شود و پیشرفت عیوب انکساری را کند می کند که این مورد نیست.

بدون دید واضح، خستگی و فشار چشم می تواند منجر شود که می تواند بر بهره وری کار برای بزرگسالان تأثیر بگذارد و مشکلات رفتاری، مشکلات یادگیری را در کودکان تشدید کند.

عینک یک سطح انکسار را به تصویر پردازش شده توسط مغز شما اضافه می کند تا لنزهای داخل چشم شما را تنظیم کند.

عینک

استفاده از نسخه اشتباه می تواند روی چشم ها تأثیر بگذاردنطباق با عینک جدید ممکن است چند روز یا چند هفته طول بکشد.

پس از چند هفته، اگر هنوز نمی توانید به وضوح از طریق عینک خود ببینید یا دید شما راحت نیست، ممکن است نسخه شما خیلی ضعیف یا خیلی قوی باشد. این اتفاق گاهی رخ می دهد و ممکن است منجر به سردرد، فشار چشم و خستگی شود.

برای بزرگسالان، استفاده از نسخه اشتباه می تواند بر عملکرد مطب شما تأثیر بگذارد و حتی منجر به سردرد یا میگرن شود.

برای کودکان، استفاده از نسخه اشتباه می‌تواند پیشرفت عیب انکساری را تسریع کند، بنابراین داشتن دقیق‌ترین نسخه ممکن لنز ضروری است.