طعم گیاهان خشک

اما اولین قدم برای استفاده حداکثری از سبزی خشک خانگی 1401 شده از باغچه یا خواربارفروشی شما این است که درک کنید و بپذیرید که آنها مزه یا رفتاری ندارند که همتایان تازه خود انجام می دهند، بیشتر آن طراوت علفی از بین خواهد رفت. آنچه باقی می ماند بیان تیره تر و عمیق تر از طعم گیاه است. گوجه فرنگی را در مقایسه با رب گوجه فرنگی مستقیماً از درخت انگور در نظر بگیرید. هر دو خوشمزه هستند، اما به روش های بسیار متفاوت. بنابراین در اینجا چند نکته آسان وجود دارد.

نکته آسان برای تازه و خوش طعم نگه داشتن گیاهان و ادویه ها

سعی کنید مقدار کمی سبزی خشک مانند شوید خشک یا نعناع خشک را از یک خرده فروش با گردش مالی بسیار بالا خریداری کنید. من می دانم که ما گیاهان خشک را به دلیلی تازه نمی دانیم، اما اگر آنها برای سال ها در فروشگاه هستند، شما آنها را نمی خواهید.
با توجه به همین نکته، گیاهان خشک شده ای که بیش از یک سال از عمرشان می گذرد آنها را دور بریزید. نه واقعا. آنها به سختی چیزی برای مهمانی خواهند آورد.

نعناع خشک شده

گیاهان خشک خود را دور از گرما، نور و رطوبت نگهداری کنید.
اگر سبزی خشک کیلویی را مستقیماً داخل ظرف می اندازید، ابتدا آنها را بین کف دست خود بمالید. این باعث آزاد شدن روغن های ضروری در گیاهان خشک می شود. باور نمی کنی؟ یک خرج کردن را دقیقاً از شیشه بو کنید و سپس آن را بمالید و دوباره بو کنید باورتان می شود، یک گیاه سفت تر، مانند رزماری، ممکن است کمی بیشتر از مالش نیاز داشته باشد. من از هاون و هاون استفاده می کنم، به طور کلی، در هنگام سرو، گیاهان خشک را روی ظرف آماده نپاشید. گرما و رطوبت پخت و پز چیزی است که آب را دوباره آب می کند و به طعم ها اجازه می دهد شکوفا شوند،صحبت از شکوفه دادن سعی کنید سریع گیاهان خشک شده را در روغن تفت دهید، زیرا این واقعا طعم بیشتری را آزاد می کند، سبزی‌های خشک مانند نعناع خشک می‌توانند کمی طولانی‌تر از تازه‌ها در زمان پخت و پز مقاومت کنند، بنابراین می‌توانید آن‌ها را زودتر در فرآیند پخت قرار دهید. سعی کنید تعدادی را در اوایل و برخی را بعداً اضافه کنید. به این ترتیب، شما دو نسخه از آن طعم را دریافت خواهید کرد، همیشه به یاد داشته باشید خشک کردن واقعاً عطر و طعم گیاهان را متمرکز می کند، بنابراین اگر عادت به پخت و پز با تازه دارید، مقدار مصرف را کاهش دهید.